petak, 25.9.2020.
Ivanec Lepoglava Bednja Klenovnik Donja Voća Maruševec
Naslovnica
Vijesti
Halo 92
Kultura
Sport
Zabava
Reportaže
Razno
Kolumne
 
 
Dvorac Gjalski
Virtualne šetnje ivanečkim krajem
Elkom - reference 360
No name Boutique
 
REFERENTNA LISTA
(X-MEDIA D.O.O.)
Grad Ivanec
TZ Ivanec
TZ Lepoglava
Festival čipke
DOMAĆE TVRTKE
Drvodjelac d.o.o.
Dvor Trakošćan
Elkom d.o.o.
Gregur-Invest d.o.o.
Industrija mesa Ivanec
Ivančica d.d.
Kartonaža d.o.o.
Optika Ana
Radio Ivanec
Smiv d.o.o
Tehnofan - M.S. d.o.o.
Trans-line d.o.o.
Velmax d.o.o.
IZDVOJENI PROJEKTI
Finesa Capital d.d.
Finesa Faktor d.d.
Finesa suport
Cbb d.o.o.
Nika-konstrukcije d.o.o.
Dvorac Gjalski
Elkom d.o.o.
Prijevoznik.net
Drvenarija Pošpaić
   
 
 
 
 

 

Naslovnica Vijesti
 
28.8.2006. 14:41:24
Željeznica: Popravak posljednje dionice pruge Varaždin-Golubovec
Obnavlja se najteži dio pruge do Golubovca

Radnici Remonta i održavanja pruga iz Zagreba i Tehničke ispostave HŽ-a iz Varaždina obavljaju popravak posljednje dionice pruge Varaždin-Golubovec, na relaciji između Očure i Golubovca u Krapinsko-zagorskoj županiji. Riječ je o popravku zadnjih 2200 metara na najtežoj dionici koja prolazi kroz kamenolome, s mnogo putnih prijelaza i oštrih radijusa. Pruga je na tom dijelu toliko loša da njome već dvije godine putnički vlakovi ne voze, već se putnici od Golubovca do Lepoglave prevoze autobusom. Kako bi se tehnički ojačala i osposobila za intenzivniji putnički i teretni prijevoz, radnici specijalnim strojem skidaju trošne stare pragove i tračnice i zamjenjuju ih novim.

- Radovi na pruzi Varaždin-Ivanec-Golubovec već se nekoliko godina odvijaju po etapama, u skladu s raspoloživim novcem i materijalom. Ako nas ne ometu loše vrijeme i hitniji radovi na drugim prugama, posljednju dionicu do željezničke stanice u Golubovcu planiramo dovršiti do kraja rujna. No, u redu vožnje na toj pruzi neće se ništa promijeniti do novog voznog reda koji stiže sredinom prosinca – ističe Ivica Horvat, inženjer za održavanje gornjeg ustroja pruge u HŽ Varaždin. Pruga se obnavlja novim pragovima i polovnim tračnicama skinutim kod remonta Ličke pruge. One su, kaže Horvat, ultrazvučno ispitane i posve pouzdane.

Remontom pruge omogućit će se povećanje osovinskog pritiska sa sadašnjih 16 na 20 tona. To konkretno znači da će se vagoni ubuduće moći tovariti s čak 16 tona tereta više, pa će, primjerice, kompozicija s 20 vagona moći prevesti 320 tona tereta više nego dosad. Koliko je to važno, svjedoči i podatak da se tom prugom odvija prijevoz tereta iz dvaju kamenoloma u Očuri i Golubovcu u količini od oko 300.000 tona godišnje. Najviše se prevozi tučenac koji se širom Hrvatske koristi za nasipavanje pruga, te pijesak za potrebe INA-Petrokemije, koja ga rabi u proizvodnji mineralnih gnojiva.

Dok na većem dijelu obnovljene pruge vlakovi voze brzinom od 60 kilometara na sat (prije su prosječne brzine bile između 20 i 30 kilometara), popravljenom dionicom kroz Očuru do Golubovca zbog njene će se složenosti voziti ipak sporije, 45 kilometara na sat.

Lj. R.

 

 
Ivanec voli svoju tradicijsku uskrsnu baštinu
Radi se u ulici koja nije obnavljana 30 godina
Prikupljeno 9.500 kuna
Ivanečki i salinovečki učenici skupili pomoć za djecu u Zajezdi
Predsjednik Trkačkog kluba Emil Zagorac
Vatrogasci spašavali farofske lipe
Grobna kuća u Cvetlinu dobila novi krov
Dječicu nasmijao klaun Jozo Bozo
Šest svjetlećih stupova od lameliranog stakla
Habeku zlato u kadetskoj konkurenciji
Husnjak osvojio srebro
Ivanečki učenici skupili najviše novca za afričke škole
Vijeće odradilo 37 sjednica s 336 točaka dnevnoga reda
Bura kontra Splita iliti Split kontra bure
Donacija dobro „sjela“ za obnovu crkvena tornja u Vrbnu
U Ivancu 22 posto proračuna za odgoj i obrazovanje
Popravljen put za šest kućanstava u zaseoku Jazvinski
Jožeki i Pepice, sretan vam imendan
Prekid suradnje s Vetropackom na burzu potjerao 15-ak radnika
Ivanečki planinari u Gorskom kotaru
   
Sadržaji s iPortala ne smiju se objavljivati u drugim medijima bez dozvole iPortala ili autora sadržaja.